What i´ve done

Nu är bredbandet på gång, men vad hjälper det när datorn inte fungerar än. Men den är nog lagad snart den också. Just nu sitter jag som ni kanske redan förstått hemma hos mor & far. Har tränat på crosstrainern igen, riktigt bra maskin det där. Eftersom huvudvärken igår satte stopp för tränandet igår så var jag ju tvungen att ta igen lite idag. Ska även iväg med Krill till gymmet så fort jag är klar med alla små grejer som skall fixas.

Skulle behöva ta mig till marieberg någon dag och lämna tillbaka klubborna vi lånat till projektet. Sen är det ju aldrig fel att shoppa lite. Har föresten köpt en ny parfym i helgen, Kenzo Amour.

 



Klicka på bilden för större bild.

Är ledig hela veckan och det är så himla skönt, jobbar iofs på lördag men det ger ju bra med pengar. Vet bara inte vad man ska göra på dagarna, kanske dags att börja satsa på det man vill nu, om man bara visste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0