Aldrig mer

Gårdagens trip mot Vingåker som inte blev helt lyckad i shopping väg. Men köpte ändå 6 st glas. Så det får bli tröst shopping någon annan dag, eller så ska jag försöka att spara dem till slutet av januari. Hur jag nu skulle kunna klara det.

Efter att vi kom hem var det näst intill bara att packa ihop väskan och dra vidare på träning. Idag var fysen extremt rolig, vi hade "brottartävling". Jag vs. Atterfors och Lund, gissa hur det sluta, menar, vad är oddsen. Bäst var vi iallafall.

Brottningen tog nog ut sin del av träningen, bollpasset kändes helt röttet för min del. Noll i fokus kändes det som, även fast att jag verkligen koncentrerade mig på att lägga så mycket fokus som möjligt på det jag gjorde. Sen en hejdundrandes huvudvärk hjälpte inte till på bästa sätt.

Nu ska jag snart göra mig iordning och åka till Mormor och Morfar och äta lite sen ska jag vara taxi till Pålsboda. Sen får vi se vart dagen tar vägen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0