Ge dig

Har en förkylning som ligger och gnager, vill inte riktigt bryta ut, har varit såhär nu hela veckan. Känner mig lite seg på morgonen och sen försvinner det bara. Vad ska man göra åt sånt? Känns som om det behöver bryta ut för att försvinna eller så får man gå och dras med en miniförkylning i flera veckor. Det blir inte sämre av att jag tränar, vilket är skönt. Så det är äl bara att köra på.

Nu är det spelledigt i helgen, men det är nog fullt upp ändå. Jobbar lördag sen blir det förhoppningsvis något trevligt på kvällen, söndag ska jag hem till mor & far och fira fars dag. För det har ni väl inte glömt att det är?

Så idag bär det av till marieberg med mor och älskling. Måste hitta en snygg tröja nu, har inte shoppat något på evigheter. En ny mascara skulle ju inte sitta helt fel heller.


Kommentarer
Krillis

"På pojkarnas lista står VI högst i topp;0)"

haha aa och jag jobbar juh jäääämt känns det som iaf, jobbar lördag leig söndag jobbar mån,tis,ons,tor,fre ledig lör(födelsedag!=0)) ledig söndag jobbar måndag.. vad sägs om tisdag om 2 veckor? Me loves U pUSS

2007-11-09 @ 10:36:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0