Helg

Då var helgen äntligen här, med helg menas för min del endast en dags ledighet. Jobbar nänmligen söndag, blää usch och fy. Varför, jo för att vi har match klockan 16.00 och jag slutar att jobba 15.30. Efter några försök att byta bort den så insåg jag att det var omöjligt men fick be om att gå tidigare istället och det var inga problem, nice! Så nu blir det stress till matchen istället för att hinna vara med.

Har jobbat idag och haft inventering, jippi vad skoj, för jag slapp vara med. Fick fortsätta med de 370 jackorna istället. Deadline nästa vecka ryktas det om, hur ska vi hinna med. Det finns ju bara tre tryckplattor. Men det ska nog gå bra tror jag. Bara det inte är så mycket annat som skall tryckas. Ska även få arbetskläder och det låter ju lovande, för inte tar man ut massa arbetskläder till någon som har kontrakt till årsskiftet.

Nu sitter jag och väntar på att potatisgratängen ska bli klar så jag och älskling kan ha lite fredags mys framför tvn, med idol. Påtal om älsklingen så har han varit iväg och tatuerat sig idag, buse! Jag visste ingenting precis som förra gången. Bild kommer nog upp senare men just nu ser det inte så fräscht ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0