H&M

image280Sitter just och kollar lite kläder på HMs hemsida, har hittat en hel del grejer jag skulle vilja ha. Men och ett stor men, jag hatar att handla på nätet mest för att det är svårt att veta hur storlekarna är och att det ibland kan vara svårt att se hur färgen verkligen ser ut. Det är inte så kul att skicka tillbaka allt när man äntligen fått det för att det inte alls såg ut som man trodde eller om det inte passar. Så först blir det en sväng in till HM och kolla om de har kläderna i butiken. Hoppas som bara den!


Kommentarer
.:saba:.

Gör som jag brukar göra.. beställa hem två storleka så jag kan testa båda och sen skicka tillbaka den som inte passar. Det kostar inget extra :-)
*s*

2007-11-25 @ 18:40:24
URL: http://sabas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0