Klappdamp

Kul att jag fick städa hela dagen igår, men det var det värt. För på kvällen bar det iväg till Skogstorp med Sändy och Marie för att kolla när damjuniorerna spelade och där även träffa Alex och Sofia. När vi hade kollat ett tag så bestämde vi oss för att vi var hungriga och åkte hem till mig och gjorde tacos, kollade på idol och allt det där andra som är på fredag kvällarna. Sen bjöd jag på paj, dagen till ära.

Idag har jag jobbat till 14.15, sen mötte jag upp Alex och Marie på stan för att få lite mat i magen, för att sedan åka till Idrottshuset för ännu mera innebandy. Nu sitter jag helt ensam här hemma, till och med Findus har lugnat ner sig och ligger och sover någonstans. Niklas kommer nog inte hem förns i natt någon gång. Trist.

Imorgon är det match, i Jönköping. Snö säger Alex, men det var nog på skoj, men vet du Alex? Snart är det jul! ;)


Kommentarer
bäver

klart som 17 att det inte är jul ÄN! förresten ska vi inte till jönköping, hahahaha

2007-11-03 @ 20:44:39
Linnéa

ni träffade ju mig på matchen också :)

2007-11-04 @ 21:11:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0