Max hela dagen

Äntligen har vi fått nyckeln till garaget, så himla skönt att slippa ställa sig och skrapa rutor på morgonen när man ska iväg, eller det spelar ingen roll att det är på morgonen, skönt att slippa överhuvudtaget. Skönt att även slippa gå ut om det spöregnar för att komma åt bilen.

Har även varit och kollat så allt är klart tills på måndagkväll, när det blir ännu en myskväll med laget.

Igår var det träning som vanligt på onsdagarna, gick hyfsat bra, bättre än förra veckan iallafall. Jag och Alex fick prova en ny övning, så jobbig, men ändå så skoj. En variant på fällkniven. Fick även lite massage av våran sjukgymnast under träningen, snacka om skönt. Men är fortfarande stel i ryggen. Efter träningen drog vi till Max, vad vi har längtat. Sen åkte vi vidare till Totta och spelade Eyetoy och Singstar i hennes lekstuga. Blev lite senare än jag räknat med, så idag är man lite seg.

Ska snart iväg och jobba och efter det är det återigen träning. Jiho.


Kommentarer
Sandy

Vad har ni för planer;):P haha

2007-11-01 @ 13:48:01
krilla

Haaard work work! haha
fixa lokalen nuuuueee! PUSS

2007-11-01 @ 19:09:55
bäver

vi ska bli bäst på nya övningen! imorrn kommer jag till dig babybooo, mys!

2007-11-02 @ 00:44:17
Tottaa

muhahha fy va jag var dålig på eyetoy, men oslagbar på singstar ! .p

2007-11-02 @ 15:57:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0