Övertid

Gårdagen på jobbet gick kanon, hade fullt upp hela tiden, 90 tröjor som skulle tryckas + att det skulle vara dubbeltryck på hälften. Sen hann jag bara börja med att trycka alla dessa jackor som skall iväg snart, tror det är över 300 jackor. Najs! Så nu har jag jobba så det räcker. Efter jobbet åkte jag hem och åt lite mat och sen iväg till hallen för att träna, fys och bollpass. Funkade riktigt bra på 2 målet där jag lirade ihop med Anna och Alex. Nu är det bara att hoppas på att allt löser sig till på söndag.

Nu är det snart dags att åka till jobbet igen. Medans älsklingen är ledig och är iväg och köper julklappar. Vilken fuskis. Efter jobbet bär det av någonstans för att få i mig lite mat för att seda jobba några timmar på Jysk, för att sedan stressa som en tok för att hinna med och träna. Men vad gör man inte.

Så nu är det bäst att jag fixar i ordning det sista här hemma innan jag far iväg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0