Tidaholm

Då var man hemma igen efter ännu en match, ännu en match som inte gått dit vi vill. Efter ett par hel usla minuter så får vi slå i underläge hela matchen och har press på dem i nästan två hela perioder, men målen vill fortfarande inte komma. Något vi alla måste träna på att verkligen försöka sätta dem i nätet även på träningarna.

Spelade med mitt skavsår så nu kan jag knappt gå, skönt att slippe jobba både imorgon och på måndag. Men jag lyckades göra mål, efter 17 sekunder. Mitt andra mål som jag gjort 17 sekunder in i matchen. Kommer nog aldrig mer hända, men man ska aldrig säga aldrig.

påvägen hem från matchen hade vi underhållning i bussen på högnivå, något vi skulle kunna kalla Kumla live! Lille Filip ställde upp för att uppmunta oss andra i bussen med alla dessa gåtor och historier. Bjuder på de två bästa.

Vem är det som skjuter, skjuter och skjuter men aldrig träffar mål?
-Anna Nymaaa

vad är det för skillnad på en mygga och en blondin?
Myggan slutar suga när man slår den




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0