Om det ändå vore så..

Kan börja med att säga, Alex! du har missförstått allt, jag är INTE shoppinggalen. Så nu var den saken ur världen.

Nu har jag nästan bestämt mig vilken vinterjacka jag ska ha, men tvekar lite fortfarande och när jag väl bestämt mig så kommer de självklart vara slut. Varför har man alltid sån beslutsångest? Idag blev det inte mycket till shopping, ett par leggings och ett par knästrumpor, funderar även på om jag ska ta och sticka mig ett par egna knästrumpor så jag får dem precis i den färg jag vill ha dem. Nu är det tyvärr så att stickning inte är min starkaste sida.

Men den som inte vågar prova, lär sig inget!


Kommentarer
alex

haha,det har vi olika åsikter om babe.. sticka ett par egna,det tycker jag!

2007-10-23 @ 19:21:58
URL: http://employment.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0