Vinterjacka?

Igår var jag iväg med älsklingen till stan och shoppade lite. Blev en hel del kläder som tur var. Men ingen jacka, kan inte bestämma mig. Idag har jag varit hos tandläkaren, usch och fy. Kunde ha lagt de pengarna på något annat istället för att åka dit och det ända de säger är att det ser bra ut. Visst är det skönt att höra det men ändå. där rök minst en tröja.

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem så vi kan åka iväg och handla lite mat och så, ska nog ta och kolla på ett par skor ockå. Jag kan bara inte låta bli!

Någon som har förslag på en snygg vinterjacka?


Kommentarer
hemlig, börjar på A

you are craaaazy

2007-10-18 @ 16:08:09
Saz

Jag vet vem du är :P haha hemlig ;)
Nej inte alls jag lovar..! Bra ha saker ;)

2007-10-19 @ 08:50:35
URL: http://sazz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0