Äntligen dags

Nu börjar de två saker som jag sett fram emot mest denna höst att sakta närma sig, eller vänta det kommer ju emot en med stormsteg, bara 2 dagar kvar till premiär och 4 dagar kvar till avresa mot Grekland. Vad man har längtat hela svåren och sommaren efter dessa två händelser. Fick reda på igår att man får vara med och spela i premiären också, kan det bli bättre. Fick lite mer jobb idag också, får jobba imorgon så hela den dagen går bort, vilket kan vara skönt dagen före premiären att ha något annat att tänka på, så man inte samlar på sig massa nervösa nerver.

Men eftersom det går sjuka på jobbet, nu har alla snart varit sjuka, så skulle det inte förvåna mig om jag med min vanliga otur får min omgång två redan på söndag. Men jag ska nog gå runt med munskydd på jobbet imorgon för att undvika dessa baciller.

Matchen på söndag då, mot Västerås kl 15.00 i Kumlahallen. Jag spelar med Linda och Krill som backar, Emma som center och Atterfors på vänstern. Tror det kan bli kanon, har fungerat mycket bra i veckan, får hoppas att det fungerar bra på söndag också.

Nej nu ska jag ta och börja städa lägenheten, så Johanna kan bo här nästa vecka när vi är borta.


Kommentarer
sandy

Kommer bli bra de där hjärtat!<3 saknar dej redan!

2007-09-21 @ 12:06:32
krilly

Weei nu ere som gamla tider fast jag har flyttats bakåt haha ME loves u PUSS

2007-09-21 @ 18:52:06
krilly

Weei nu ere som gamla tider fast jag har flyttats bakåt haha ME loves u PUSS

2007-09-21 @ 18:52:15
Saz

Yeah! I like! Du får springa upp ibland och lägga smörpassar ;) Me loves u too! Puss

2007-09-21 @ 21:26:59
URL: http://sazz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0