I en veckas tid

Okej då var det dags igen var ett tag sen jag skrev, har haft en del för mig med jobb och träningar. Kan backa tillbaka bandet 1 hel vecka. Då det var sammanhållningskväll med laget. Vi var ute hos Emma och Linnea och åt pizza, kollade på idol, åt paj och sedan "lekte" vi Sanning eller bullshit. Riktig rolig lek. En sjukt rolig kväll med massa skratt.

Fredagen var det jobb som gällde hela dagen, för att sedan stressa hemmåt för att lira match mot AIK. Där det tyvärr blev förlust med 5-1. Lördagen var det jobb igen och även match mot AIK, nästan en dag i repris förutom att jag inte spelade, fick bara se sista halv perioden. Men denna gång var segern åran 4-2 slutade matchen. Efter matchen var det bara hem och äta och göra sig klar för kvällens utgång. Som otroligt nog slutade på Zäta av alla ställen. Men det var en riktigt rolig kväll även här.

Dagen efter var inte lika rolig, men man mår som man förtjänar brukar man ju säga. Var nere med Krill på älsklingens match, även Säändy och Linda dök upp en stund. På kvällen var vi ute hos mor & far och åt lite grillat, kanske det sista för denna "sommaren". Brorsan har en utbytesstuden här från Frankrike trevligt att träffa honom också, tyvärr är min engelska super dålig, så det vart inte så mycket prat.

Måndag var det jobb igen, eller endast montering, som kan vara ganska så skönt, men vi blev inte klara i tid så det vart till att jobba över och missade då fysen på innebandyn, men han som tur var ner till bollpasset, vilket jag tycker var ett utav mina bästa de här säsongen. Kändes helt enkelt bra. Hoppas att det fortsätterså nu.

Då så var vi framme vid idag då, åkte till jobbet efter en jobbig natt med feber, insåg efter ca 2 timmar att det inte alls skulle fungera att vara kvar till 22, så jag åkte hem och bäddade ner mig i soffan och somnade där. Nu sitter jag och kollar på fotbollen medans jag skriver, men snart börjar idol så det är bäst jag avslutar här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0