Karlstad

Då var det ny månad och helt rätt månad tycker jag. Tråkigt att sommaren är helt slut nu, börjar bli riktigt kyligt ute, men september har något speciellt att bjuda på. Seriepremiär och Grekland. Nästan samtidigt också. Ska bli oerhört skönt att få lite sommar, har jobbat större delen av de dagar det varit bra väder, de få dagarna vill säga. Man har glatt kunat säga att man har tur som jobbar idag när man kollar ut genom fönstret och regnet bara öser ner.

Sitter nu och väntar på att mor och far ska komma och hämta mig för avresa mot Karlstad där det spelas Kallsta open, nu pratar vi innebandy. Lget åkte upp igår, medans jag jobbade. De har idag spelat två matcher, medans jag jobbade. Nu dock är det dags för mig att ta mig upp till Värmland för att få vara med den sista matchen för dagen som spelas kl 22.00 För att sedan busa runt på hotellet och sedan sova i en skön hotellsäng och vakna upp och äta hotellfrukost. För att sedan åka hem? Jag vill shoppa, ovanligt eller hur?

Dags att dra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0