Listar

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här:

17. Crille L
40. Jocke
37. Jenny
36. Ingrid
48. Karin O
35. Hem, får väl representeras av Niklas eftersom han svarar när jag ringer detta nummer ;)
24. Emma T
66. Mamma
72. Nisse
54. Linda A
21. Emma C

F: Har du pussat nummer 72?
S:  Nepp

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Är nog Distriktslaget med 86:erna

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Det vet jag inte. Blir väl derbymötet.

F: Är nummer 54 söt?
S: Klart

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Sötnos

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Gick i samma klass på gymnasiet

F: Gillar du nummer 21?
S: Haha nej, hon är ju KFUMare :P

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S:  Nej det har jag inte.

F: När såg du nummer 72 sist?
S: Ja det var väl i måndags på träningen.

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S:  Ja! Har bott där i nästan 21 år. ;)

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S:  Vet inte, hon har precis flyttat till Norge

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Nej

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Har jag nog när jag var mindre.

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: Haha, självklart :P

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Innebandy? Fest?

F: Känner du nummer 48?
S: Ja, spelat innebandy tillsammans

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Jadå!

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Inte en anning faktiskt

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: I lite mer än 4 år.

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Ja.

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Nej han är så snäll

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Genom vänner (mary bland annat)


Okej det här vart inte så himla roligt måste jag få erkänna. Men jag bjuder på några höjdpunkter från dagen som iallafall jag tyckte var roliga.

Rix Morron Zoo
- Jocke Bäckström kommer in i studion och meddelar att han skulle vara med på ordjakten idag, Då börjar Roger, Titti och Gert prata om vilka ord man tycker är fina, så sticker Jocke in med en skön kommentar. Han favorit ord är Smörgås för det innehåller Å, Ä och Ö. Hoppas det gick bra för dig på ordjakten, haha.

Idol - Carolina eller om det var Carina (dåligt minne) gick runt i kön och frågade de sopm stod och vänta på att få komma in på audition, om de skulle kunna tänka sig att vara med i ett musiktävlingsprogram som sänds på tv. Då flera svarade nej. Vad gjorde de där överhuvudtaget? Smarta blondiner finns inte! :P


Kommentarer
sandy

Haha fan vad roligt:P E du säker att du inte pussatnr 72 :P MOHAHAHA!!

2007-09-05 @ 17:18:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0