Center huh

Matchen gick väl sådär, började med att jag upptäckte att jag glömt mina inlägg hemma så fick spela med vanliga sulorna, vilket troligtvis resulterar i skavsår imorgon på stortårna. Sen kom nästa "tabbe" jag fick spela center, född forward, har spelat center på ungefär 2 träningar genom min 11-12 år som innebandyspelare.

matchen slutade med stora siffrorna 13-2, lite pinsamt men vad ska man göra. Det tråkiga är ju att det inte kan ge distriktslaget så mycket att spela mot oss, när det blir sådana siffror. Idag spelade vi iallfall 3 perioder + 12.30 min i 4:e perioden. Känns skönt att ha fått sprungit av sig lite. Så nu kommer jag säkert sova gott i natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0