Hemkommen

Så nu är man hemma igen, inte så kul att gå runt i affärer när man ändå inte kan köpa något. Hittade ett par snygga jenas, men tyvärr fanns det inga kvar i min storlek, en enkel men snygg tubtopp, en bh som jag antagligen ska köpa sen. Men det enda jag fick med mig hem var en klocka. De har utförsäljning på en butik inför ombyggnaden. Så det var bäst att passa på, den var sänkt till halva priset. Kollade även på löparskor, men måste ha lite hjälp av någon som vet vad jag behöver för skor. Ska rådfråga nästa vecka.

image423

Nu är det snart dags att börja packa och äta lite mat innan det är dags att åka ner till hallen och spela match. Så det är väl bäst jag släpper datan nu och börjar ta tag i lite saker.


Kommentarer
Mary

Tack ändå Baby :) Får kolla i Gbg på fredag :) Puss & Kram

2008-04-02 @ 17:37:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0