Kärlek på jobbet

Uppe igen och dags att åka till jobbet om lite mer än 1 timme. Gick riktigt bra igår, många nöjda och trevliga kunder. Fick till och med en kram av en kund som jag hjälpt med trädgårdsmöbler.

Efter jobbet gick jag som sagt till Sandy för att ha lite mys och äta gott och gott det var det. Sen att jag fick se två av mina favorit program gjorde ju saken ännu bättre. När jag kom hem blev det inte mycket mer än att sitta en liten stund vid datorn och sedan var det sängen som gällde.

Idag blir det nog inte allt för mycket heller. Jobbar öppning till stängning och sen tänkte jag leverera det sista av kolen och efter det blir det väl bara att börja packa lite smått och sedan åter i säng.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0