Onsdag

Nu har man hamnat vid datorn efter lite mat och telefonsnack. Ska snart bädda ner mig i sängen och läsa lite och vila magen. Har haft ont i magen och mått illa större delen av dagen. Vet inte vad det kan vara. Trodde imorse att det kunde vara för att jag var hungrig för att jag inte åt så mycket kvällen innan. Men när det kom tillbaka igen efter lunch så förstod jag att det inte var så. Men iallafall så känns det bättre när man är stilla och tar det lugnt. Så det blir sängen med någon tidning eller bok.

För övrigt har det varit mycket montering idag på jobbet, riktigt skoj att få upp lite nya saker. Dags att lära sig nya namn. Annars har inte mycket hänt. Imorgon är det sista dagen innan Göteborg, hoppas verkligen att det inte blir någon sjuka med magen nu så jag inte kan följa med, missade ju träningen idag pågrund av det. Så hoppas det känns bättre imorgon så kan jag träna då.

Men nu blir det sängen. Hejs


Kommentarer
ove

krya på dej nu

för du får inte bli sjuk nu vem ska då ta alla bilder där nere

2008-08-13 @ 22:12:27
bumbi bjuhr

krya på dig sparven, kom och träna ikväll :) <3

2008-08-14 @ 10:47:46
URL: http://alexandrabjuhr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0