Gårdagen

Ja, igår bjöd Giorgio och Luca oss på middag, Gnocchi som faktiskt är riktigt gott. Smakar lite som pannkaka tycker jag. Sen blev det efterrätt i många olika former. Salami dolce, tiramisu och kladdkaka. Så nu får man ta och springa lite extra på träningen ikväll, haha.

Efter alla mat så spelade vi Ticket to ride, Jag och Emma, mot Luca och Giorgio. Jag och Emma hade värsta planen att ta den längsta vägen som ger massa poäng, självklart kände vi oss som vinnare med de poängen. Vinnare vart vi också, ända till Giorgio tog fram fuskkortet som vi inte visste om och fuskade till sig 10 poäng och gick om oss. Kul spel, skit kul!














Kommentarer
Alice

du där, du har ju tagit kort på tåg, och tunnelbanor är som tåg, och då blir det inget annat än Stockholms Länstrafik !! :) (I)

2008-12-10 @ 12:15:53
URL: http://buttahara.blogg.se/
Giorgietto

Ahah! Jag vinna!!! Of sure i dont let you win!!! ihih

2008-12-10 @ 15:47:08
Sandy

Haha ja han fuskade verkligen! HAHA

2008-12-10 @ 16:54:42
Emma

Ja fusk-Giorgio!

Men det är bra att du tagit kort på maten och Salame dolce för jag tycker det är så svårt att förklara, kan man gå in här och visa istället;) hehehe

2008-12-12 @ 07:38:46
URL: http://emmeri.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0