Julavslutning

Matchen gick inte så jätte bra igår trotts att vi spelade underbart stora delar av matchen. 5-4 slutade matchen till Husqvarna och vi fick gå på "jullov" utan 3 poäng. Efter matchen hade vi mys hs mig med Rockband, Film och masssssssssa gott. Jossan och Märy sov även kvar, mys!

Idag har vi haft en julavslutning som sent kommer att glömas. En underbar dag, med massa skoj. Tänkte gå in mer på den en annan dag när jag fått hem en dator med fungerande photoshop så att jag kan visa alla härliga bilder vi tog under dagen.

Sen vill jag bara säga att det är ganska kul att se hur mycket en liten flagga kan reta upp folk.


Kommentarer
babbi

Klart jag följer med :)

2008-12-21 @ 22:48:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0