Min julafton

Vaknade upp och insåg att det skulle bli en vit jul trotts allt. Kunde inte bli bättre. Gjorde i ordning det sista här hemma och sedan åkte vi hem till min familj och kollade på Kalle och inväntade resten av släkten.



Själklart en riktigt gran, annars ingen julkänsla.



När hela släkten hade kommit var det dags för julbord, snacka om att jag var hungrig och riktigt mätt blev jag också.



Det godaste på hela julbordet är mormors köttbullar, mums!





Efter maten blev det lite tv tittande och snack, sedan öppna julklapparna.









Efter öppnandet av julklapparna blev det fika med super god tårta.



Efter fikat åkte jag och älsklingen vidare till hans familj. För att öppna fer julklappar.





Eftersom vi kom ganska sent till älsklingens familj så blev det ingen mat utan vi ska dit på eftermiddagen och äta mera julbord, mums.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0