Tisdag

Nu går dagarna fort, julafton närmar sig mer och mer. Dock är jag i stortsätt klar med alla julklapparna vilket känns så himla skönt. En hel del jobb nu också, så pengarna rullar in på kontot. Det värsta är att jag jobbar hela helgen och där med missar våran match + Andreas i stjärngossestrut.

Jobbat förmiddag idag, sköna arbetstider, har mest plockat upp varor, de sista julsakerna kom idag. Så åkte jag till fars jobb och lånade hans bil, eller han ska "laga" min lite, så därför fick jag ta hans. Nu ska det plockas och fixas här hemma, sen blir det middag hemma hos Giorgio. Kanske hinner spela lite Ticket to ride också.


Kommentarer
marie

- ett skepp kommer lastat!

- med vadå?

- dagarna i smögen!!! <3

2008-12-10 @ 00:09:16
URL: http://mpettersson.blogg.se/
Emma

Och Ticket to Ride det blev..shit, trodde verkligen att vi skulle vinna!

2008-12-10 @ 10:14:38
URL: http://emmeri.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0