Upptagen och strul

I morse när jag glatt skulle logga in på blogg.se för att publisera dagens lucka i lagets julkalender så funkar det inte. Besviken och trodde att hela dagen skulle bli förstörd, men Sandy ställde upp och publiserade senare under dagen när allt fungerade som "vanligt" på bloggen igen.

Själv har jag jobbat hela dagen, men början halv 9 med morgonmöte. Sen jobbade jag till kvart över 6 och sedan hem för att äta mat och kolla på tv, som vanligt på tisdagar. Så jag har haft fullt upp hela dagen, därför ingen bra uppdatering.

Men mer än såhär blir det nog inte, ska förbereda morgondagens lucka och sedan sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0