Ursäkta

Får be om ursäkt för dålig uppdatering, men har jobabt en hel del mer än vad jag trodde det skulle bli den här veckan och har en hel del saker som måste bli klara denna vecka, så jag kan få lite julfrid.

Ledig imorgon sen är det fullt upp alla dagar fram till jul, så imorgon hoppas jag att jag hinner med att köpa den sista och kanske viktigaste julklappen, varför ska det alltid vara så svårt. Sen måste jag få hem en gran, klä den någorlunda fint. Slå in lite julklappar också, sen har jag jul!

Jobbade idag några timmar extra skulle ha slutat 14.15 men kom inte ifrån förns 16.30, så hem slänga i sig mat och åka till gymmet och lyfta lite skrot med Babbi. Efter det bollpass med laget.


Kommentarer
Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-20 @ 10:55:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0