En snabbis

Har varit dåligt med uppdateringar den här veckan, men jag har jobbat mer än vanligt. Men ska försöka att få in något inlägg varje dag iallafall. Igår kom Krill hem, brun som en väldigt mörk pepparkaka, vill inte stå bredvid henne på träningarna. Vill inte spela i vitt på lördag, fatta hur brun hon kommer se ut då. Skönt att du är hemma iallafall.

Den stora dagen börjar närma sig och när jag tänker på den så känner jag ett pirr i magen. Det är nu det gäller, dags att visa att vi tillhör div.1, vilket vi inte har varit så bra på under säsongen. Men med tanke på att vi är ett i princip helt nytt lag och många yngre spelare så har vi ändå gjort det hela bra. Om vi vinner och de övriga resultaten går vår väg, kan vi till och med hamna på en 5:e plats, så jämn är serien.

Men nu har jag inte tid att skriva mer, jobbet kallar. Sen träning. JIPPI!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0