Innebandy för hela slanten

Idag blir det till att kolla på älsklingen som spelar match, har missat på tok för många matcher den här säsongen, mestadels för att jag har spelat själv de gånger de har match. Sen ska det också hållas håll på mina brudar som är iväg till Tidaholm och spelar J-SM för 18 åringar. De har precis spelat klart sin första match och vann med med 4-1.

Nu väntar nästa match klockan 17.00. Vinner de den, som de såklart gör. Håller tummarna. Så får de möta tvåan i den andra gruppen i en semifinal. Sen örstår ni ju själva att de som vinner i semifinalerna möts i finalen. ganska logiskt.

Nu ska jag ta och ringa mor & far för att kolla när de kommer och hämtar mig, så jag vet hur lång tid jag har på mig att sminka och fixa håret.

image354


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0