Namnsdag

Gårdagen bjöd på att stiga upp göra iordning lite mat och packa allt till matchen, för att sedan bege sig till samlingen för avfärd mot Linköping. En hall som såg ganska skabbig ut och det visade sig att värma i hallen var inget att tala om. Men matchen gick relativt bra och vi fick med oss en poäng precis som förra helgen. Dock hade inte 3 poäng eller åtminstonde 2 poäng skadat då vi halkade under strecket igen.

När jag kom hem väntade en lung och skön kväll i soffan, trodde jag. Älsklingen hade andra planer. Älsklingens bror och hans tjej kom över och åt lite onyttig mat, och kollade på melodifestivalen, artisterna var bättre den här gången men dock var Björn inte i sin bästa form, vilket gjorde mig lite besviken. Efter det var självklart F tvungen att utmana mig på Guitar hero, haha lätt som en plätt vann jag alla låtarna vi spelade. Vet inte riktigt hur det gick till för han var bättre än mig, tog fler ackord och hade mer poäng, men varje låt gick till sudden death och där knep jag vinsten varje gång.

Efter det tänkte jag att jag äntligen skulle få sova, men nej, då skulle det kollas på film, filmen (Sweeney Todd) var väl sådär, det sjöngs en hel del. Nästintill så bestod hela filmen av sång. Men orkade hålla mig vaken rätt igenom filmen vilket jag brukar ha svårt att göra när jag är så trött. Men efter filmen blev det sängen direkt.

Vaknade av att jag fick ett sms av Alex och Marie, med ett grattis på min namnsdag som är idag! ;) Även Alex och Sandy har namnsdag, så GRATTIS på oss!


Kommentarer
Mamma

Grattis min älskling. Ha en skön dag. Puss Puss

2008-02-17 @ 17:54:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0