När alla vännerna gått hem

Igår fick jag vara taxi till Älsklingen och hans bror för de skulle till marieberg och hämta något blad och köpa ett spel. Jag lurade på älsklingen att köpa en gitar till ps3, så vi skulle ha två till kvällen. Sen började han tjata om att vi skulle åka till aspholmen för att han skulle köpa en ny klubba. Snäll som jag är så åkte vi vidare på ett villkor, att jag skulle få gå in på Lager 157. Blev lite shopping men vad gör det när allt var så billigt.  

  • En röd tunika 69:-
  • En svart t-shirt 35:-
  • En vit t-shirt 35:-
  • Ett blått linne 25:-
  • Ett grönt linne 25:-
  • Ett par Frank Dandy trosor 79:-

Hade en mycket mysig kväll igår med mina pärlor. Alex och Marie kom hit och vi gick ner och handla allt till tacosen, sen började vi med maten i väntan på att Maria och Sandy skulle komma. När maten precis blev klar klev de innanför dörren. Tror de hade planerat det så. Efter maten blev det Let´s dance och efter det Guitar hero. Det blev lite sent och alla var trötta, men vi gav inte upp spelandet för det, trotts att Marie somna i soffan.

Idag har det varit mycket lungt här hemma, har diskat lite och plockat, handlat lite mat till kvällen så det blir mys framför tvn med melodifestivalen och god mat.


Kommentarer
sandra kamel

HAHAHAH MARIE , ofta man är chockad!!! HAHAHA , sötan

2008-02-09 @ 23:08:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0