Snorunge

Vintern är tillbaka, sägas att det ska snöa lite under dagen. Hoppas de har fel. Snuvig är jag och har varit sen i fredags, det verkar inte vilja gå över. Får äta frukt i stora mängder. Någon som har en mirakelkur?

Igår var jag med mor och bror på Ikea och Marieberg. Blev ett paket servetter och ett nytt par leggings då mina gamla från Gina Tricot har gett upp. När vi hade gått runt ett tag, åkte vi hem till mig för att fika, blev semletårta. När vi hade fikat klart åkte bror in till stan till sin praktikplats (East west sushi) och mor åkte hem till sig.

På kvällen var det träning, fys och bollpass, gick hyfsat den här måndagen med. Idag blir det mest ta det lugnt, kanske baka en paj, blev så himla sugen på det igår. Sen ikväll kommer Sandy hit och ska laga mat med mig och spela guitar hero. Mysigt värre.

Nu ska jag ta och scanna in lite recept åt mor och sedan blir det till att diska.


Kommentarer
Mamma

Tugga ordentligt på några apelsinkärnor.
Läste det idag i en tidning, vet inte om det hjälper, men man kan ju alltid försöka. Puss puss

2008-02-05 @ 11:46:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0