Update

Jobbat i stortsätt hela dagen fick gå lite tidigare så jag kunde åka hem och få i mig lite mat innan träningen och det behövdes nog. Vi håller på och plockar fram och monterar trädgårdsmöblerna på jobbet nu, riktigt kul. Känns som om sommaren snart är här. 

Träningen gick faktiskt riktigt bra idag, brukar inte vara så när jag har jobbat en hel dag, brukar bli ganska seg i huvudet då. Men det var någ maten som gjorde det. Nu är det bara 2 dagar kvar till den viktigaste matchen den här säsongen. TAGG! HEJA KUMLA! 

Jobb imorgon igen, sen hem och ha lite fredagsmys med älsklingen. Sen sova skönhetssömn för att vara riktigt utvilad. Ska även försöka ta mig en svän till marieberg imorgon innan jobbet och kolla på en vårjacka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0