Upptagen fredag

Sen uppdatering, har haft fullt upp idag därför har jag inte haft tid att knappra in något här på bloggen. Tänkte jag skulle hinna med ett inlägg innan klockan slår över till lördag.

Går kväl lefter träningen gick jag hem till Sandy för en övernattning med mys och film. Blev tillslut att vi kollade på Lilla Jönssonligan och cornflakescupen, okej jag evt inte en så himlans ny film. Den kom faktiskt ut på film 1997, (hela 11 år sen) har vi fått reda på efter lite efterforskning. Det urartade sig i att vi började diskutera om hur gamla vi avr när filmen kom ut eftersom jag avslöjade att jag var kär i Harry. Pinsamt tyckte jag när Sandy påstod att hon gick i högstadiet när filmen släpptes, då skulle jag alltså gå i något mellan 9:an och 2:a året på gymnasiet. Efter att ha kollat på förtexter och eftertexten kom vi fram till att den kom ut 1996, vilket Sandy själv inte ville tro på eftersom hon hade sagt 2004. Så det blev sökning på internet osv. Inse att du hade fel gumman!

Vaknade vid halv 10 och hade fått sms av Mary som ville ut och gå, men vi tyckte annat, varför inte ta en promenad i stan istället, hemskt mycket trevligare med alla butiker. Shopping gör mig glad, hittade 600 kr som jag inte ens visste att jag hade, det är lycka. Köpte en "skjorttunika", ett halsband, ett par leggings och lite smink. Blev en bakad potatis också, självklart med skagenröra.

Kvällen bjöd på god mat, vi gjorde tacopaj jag och Sandy. Linda kom förbi och kollade Let´ dance, Robins och Juno med oss samtidigt som vi avnjöt efterrätten bestående av toscapäron.

Nu ska jag snart gå och lägga mig ska till Sandy någon gång straxt efter 10, för avfärd mot Kfum matchen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0