Dagar två

Nu har det varit lite dålig uppdatering, jag ber om ursäkt för det men har inte haft tid. Börjar väl att berätta om i fredags, som alla vill höra mer om. Började kanon, med shoppingen. Tänkte inte på det innan, när jag sa att bästa uppladdningen är att shoppa för att man blir så glad. Tänkte inte på att om jag inte skulle hitta något så blir man inte så glad. Men hitta det gjorde jag.

Köpte ett par nya skor, så nu blir det att skicka tillbaka de andra som jag beställt som ändå var för smala. Sen köpte jag en tunika och en kjol och topp som sitter ihop. Sen var det bara att åka hem och äta lite mat för att sedan åka ner till hallen.

Väl i hallen var alla taggade till tusen och det syndes även på planen, där vi äger matchen i 2 perioder, men slappnar av i 3:dje och får några mål i baken, men vad gör det. Tre poäng var det vi skulle ha med oss från matchen och det fick vi. Fyra matcher kvar och vi ligger 1 poäng efter de som ligger precis före oss över strecket.

Lördag gick jag upp och gjorde mig iordning, bakade muffins och åt frukost, sen kom mor och far och hämta mig, sen plockade vi upp Marie eller ska jag säga MATS? och Alex för att åka till Karlstad och kolla på våra gamla kumlingar som numera spelar i Endre. Kul att få se dem lira och tre poäng fick de med sig hem också.

Väl hemma igen fick jag panik ett passande tåg gick om 10 min och jag fick slänga ihop alla grejerna som skulle med till kvällens utgång och springa till tåget för att ta mig till Krill och göra mig iordning där. När vi var klara så åkte vi till Thea där förfesten skulle hållas. Riktigt trevligt med JÄTTE god mat. MUMS! Vill ha receptet nu! Självklart var kameran med men tänker inte visa några bilder för att ingen kan vara normal på ett kort, så himla oseriösa. Sen blev det självklart utgång på Klaras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0