En lista

Vad blir ditt namn baklänges:
ardnas
Platt eller lockigt hår?
platt och tråkigt
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Jarå
Vad har du för startsida på internet:
Min blogg & Liverpools hemsida beror på vilket internet jag använder.
Vem ringde du senast:
Mor & far
Tycker du att sengångare är söta:
Nja
Har du haft vattenkoppor:
Ja, invändigt också.
Har du någon gång testat karate:
Nej men judo
Vilken mobilsingnal har du:
Någon som fanns på mobilen
Morötter eller pommes frites:
Pommes frites
Vad längtar du mest till just nu:
Schweiz och Derby fredag
Vilken tv-serie är bäst:
Desperate Housewives, Grey´s Anatomy, Prison break
Kan du gå ner i spagat:
Inte en chans
Har du varit kär i en kändis:
Var jag säkert när jag var mindre 
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Händer
Vad ska du döpa dina barn till:
Har inte funderat ut något bra
Sol eller snö:
Sol
Snyggaste läraren:
Tror inte jag hade någon pudding
Är du mörkrädd:
Nej
Ljust eller mörkt när du ska sova:
Mörkt
Godaste drickan till frukost:
Oboy
Duscha eller bada:
Duscha
Kan du ditt mobilnr utantill:
Lätt
Sjunger du på toan:
Det händer
Är du höjdrädd:
Nej
Vilket land vill du åka till:
Thailand, Kenya, England
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Susanne, när hon trodde att dörren var larmad.
Vad tänker du göra nu:
Publicera den här listan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0