Första veckan

Första veckan på det nya året, nu blir det jobb i två dagar och sedan blir det en trip till Göteborg med familjen. Ska bli himla mysigt, åkerner på fredag morgon någon gång och då blir det incheckning på hotellet och sedan en runda på stan förhoppningsvis. På kvällen är det Rhapsody in circus som gäller. Dagen efter blir det ännu mer shopping och förhoppningsvis hittar man något bra.

Nu är det snart dags att åka och jobba, men det är ingen lång dag idag, så det blir träning ikväll. Sedan mys i soffan med min underbara älskling. Älskar dig!

Imorgon ska älsklingen på hockey så då är man själv i stortsätt hela kvällen någon som vill göra mig sällskap? När han väl kommer hem ska han snart iväg och jobba och när han kommer hem från jobbet är jag antagligen i Göteborg eller iallafall påväg dit.


Kommentarer
krilly

Jag vill alltid leka! slutar 8 you call me ;0) PUSS

2008-01-02 @ 22:43:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0