Hemma igen

Hemma efter några timmars jobba, ganska så skönt att inte jobba så länge på dagarna. Slipper gå upp tidigt och slipper komma hem sent, kanon då hinner man träna varje träning. Som idag, då det är sista träningen inför helgens match och 2008:as första match. Har väl inte känts allt för bra i veckan, men hoppas på att det släpper nu.

Imorgon är jag ledig igen, inte så mycket att göra på jobbet den här veckan. Så då blir det förhoppningsvis shopping med Krill och Mary, inte för att jag hade tänkt att shoppa så mycket, men man vet ju aldrig när vi är i farten. Återstår att se om kontot är rensat på fredagkväll.

Nä måste börja med maten nu, så jag hinner få i mig lite energi innan träningen. Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0