Keep up

Idag har det varit jobb istortsätt hela dagen. Efter att ha varit ledig ett tag så uppfattade jag inte vad som hände i morse när väckarklockan ringde. Trött var jag också, så det blev att ställa om klockan 20 min, och efter det snooza 9 minuter till. Hallå! 9 minuter varför? Varför har man inte valt 5 eller 10 minuter på mobilen.

Väl upp så var jag ju klar 20 minuter innan jag skulle åka, fine. Kunde alltså ha sovit mycket längre än jag gjorde. Jobbet gick bra och fort, skönt det. Efter jobbet blev det bara att skynda sig hem byta om och slänga i sig mat på 15 minuter för att sedan åka ner på träningen.

Idag var det nog en 10:a jag och Alex är bäst på det här med fysen, hockey 60:an är guld! Sen var det dags för bollpass, lite annorlunda nu när de yngre ska spela SM till helgen, så vi oldies får lira ihop, men det gick ju kanon. En av de bättre träningarna i år. har varit så himla seg i benen i 2 veckor nu, men idag kändes det som om man flög fram.

Men dess värre har jag fått något "hugg" bakom revbenen. Men Falk sa att det var en hjärtmuskel som satt där, men jag behövde inte oroa mig och att det säkert inte var något farligt. Yeah right! Hon vill ta död på mig.

By the way, två nya lirare i laget, välkomna Kapple och Dohn.


Kommentarer
alex

vi är bäst ;)

2008-01-28 @ 23:10:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0