Sol

Då var det morgon igen och idag ska jag faktiskt ut och få, det är soligt och fint ute. Förutom det blir det nog en hel del Guitar Hero spelande, då älsklingen lånade det av hans bror igår. Skoj! Träningen igår gick bra fick ha min personliga tränare på fysen, så hann till och med två hockey 60:an. Så efter kändes det i magen kan jag säga.

Bollpasset kändes sådär till en början men sedan blev det lite bättre, inte som i måndags men får vara nöjd iallafall. Då kommer vi till kycklingen jag gjorde igår, den var god och definitivt något jag skulle kunna äta igen, men skulle vilja ha själva såsen lite tjockare, blev så himla blaskigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0