Tagg

Imorgon bitti, eller okej förmiddag eller för vissa till och med eftermiddag. Iallafall halv ett imorgon beger vi oss mot Värmland för att möta Skattkärr. Känns som om laget är riktigt på gång nu, och verkligen revansch sugna från förra helgen. Hoppas allt går våran väg denna gång och att vi får åka hem glada i bussen med tre ny vunna poäng. Det skulle inte skada.

Idag har jag mest bara jobbat, sen blev det en snabb sväng till Sandy innan grabben skulle komma och kolla på hennes lägenhet. Nu väntar jag på att Lets dance ska börja igen så jag får se vilka som åker ut. Starkt av Danny att dansa med en stukad fot. Nä nu börjar det hör jag. Tjing!

 

image339

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0