Hemma igen

Jo nu är jag hemma, eller jag kom hem igår ungefär vid den här tiden. Orkade dock inte göra något speciellt då utan det blev mest tv tittande och soffan.

Vi åkte alltså härifrån 06.40 i fredags mot Enköping för att tillbringa två dagar hos Niklas mormor. Anlände straxt efter 8 och då väntade frukost, sedan satte vi oss på balkongen och njöt av solen. Sen blev det en tripp till Drömparken och efter det upp på stan. Inget shoppande av mig. Om man inte räknar med de tre ljushållarna som jag ska sätta på väggen i badrummet.

Efter stan åkte vi hem igen kollade lite tv och åt mat. Sen bar det självklart ut till Bredsand för ett dopp, 21 grader, passar mig perfekt tänkte jag. tog av mig tofflorna och gjorde mig reda att hoppa i, kände på vattnet vid strandkanten med tån. Svinkallt trodde tån skulle ramla av foten. Aldrig i mitt liv att jag tänkte bada i det där. Så jag satte mig bredvid älsklingen och njöt av solen istället.

När vi kom hem så var det dags att spela lite Yatzy, lite kung jag är på det. Fast hade nog en rejäl dos med tur. Vann alla tre omgångarna yatzy alla tre gånger. Sen spelade vi lite Vem vill bli miljonär men det var jag inte lika haj på. Sen blev det sängen, skapligt trött efter att ha gått upp så tidigt.

Lördagen blev det frukost och massa slapp, innan vi åkte blev det mat och ett besök hos morfar. Han var på bra humör så vi hade tur. Somnade i bilen på vägen hem, riktigt skönt. Vaknade vid avfarten från motorvägen in till Kumla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0