Jobb jobb jobb

Idag har det jobbats, gick upp klockan 6 för att hinna göra mig klar tills det var dags att åka halv 8, tro fan att man var trött och att jag blev klar 40 min innan jag skulle åka. Lade mig i sängen igen för att sova de 40 minuterna, men inte kunde man somna trotts att ögonen knappt gick att hållas öppna.

Väl på jobbet var det dags för inventering. Min kära arbetskamrat A hade förberett det så pass mycket att det bara var 2 papper att inventera, great. Men vi var klara halv 9, alltså 1 och en halv timme innan öppning. Min tur dag, jiho.

Resten av dagen gick ändå riktigt bra och nu sitter jag hemma. Blir nog tidigt i säng ikväll så jag orkar med hela dagen imorgon också. Sen är det ledigt hela helgen.

Ett plus till är att Mörten fått ledigt nästa vecka, vilket betyder ett steg närmare Smögen. Dock finns det ett minus och det är att campingen vi tänkt oss inte tar emot ungdomar. Får se hur det här går. Hoppas på det bästa, annars får vi sova i bilen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0