Klagande

Okej, nu får det vara bra. Jag vill ha vinter, iallafall på kvällarna. Duschade för ca 30 minuter sen och känner redan att jag skulle vilja duscha om, ändå har jag bara suttit vid datan och max rört armarna lite i sidled.

Jobbat och tränat idag, lika illa det. Visst jag har dragit in fina pengar, men värmen är hopplös på jobbet. Svetten rinner och man vill helst inte gå i närheten av kunderna för att man är rädd att de ska tycka man är äcklig. Träningen sen då, riktigt skoj att vara igång igen, MEN benen värker så jag bara skulle vilja lägga mig ner och gråta. Än så länge går det att stå ut, men av erfarenhet vet jag att det inte kommer fungera länge till.

Nu blir det sängen, jobb imorgon sen får vi se vad kvällen bjuder på, har några planer.


Kommentarer
bumbi bjuhr

kom till öret :)

2008-07-31 @ 23:57:49
URL: http://alexandrabjuhr.blogg.se/
Linnéa

inte vinter saz!!!

2008-08-01 @ 01:35:42
Linnéa

Jag vet inte, mamma sa att det nog var han eller någon utav hans fyllekompisar för det var i alla fall i det huset där han bor :p hahah

2008-08-01 @ 12:35:07
URL: http://linniers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0