Sol och shopping

Idag var jag som sagt till Säbylund med Maria på förmiddagen, bättrade på färgen lite. Efter ca 3 timmar, var jag så rastlös så vi åkte hem. Men jag slängde mig i duschen, tog på mig andra kläder och åkte ut till Marieberg för att möta upp älsklingen och hans bror. Slutade med att jag köpte ett par beigea chinos, love! Lite schampoo och balsam blev det också.

Ikväll hade vi första träningen gemensamt sedan vi började träna själva i slutet på juni. Kändes riktigt bra att få träffa alla igen. Sen var det ju också bollpass, kan det bli bättre.

Nu är det dags att sova, jobbar dag imorgon, hoppas på en liten överraskning imorgon när jag kommer hem ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0