Sthlm

Vaknade i morse, med halsont och kände mig sjuk, eller åtminstonde påväg att bli sjuk. Tänkte stanna hemma ett tag, men åkte sen med till Stockholm med min ♥ älskade ♥ familj iallafall. Tur var väl det, för det var underbart väder större delen av dagen och halsen blev bättre under dagen. Men känner mig ganska sliten nu, så det är nog något på gång. 

När vi kom upp till huvudstaden åkte vi ut till Djurgården och åt lite fika, sen släppte vi av bror och T vid Nordiska museet och drog upp på stan. Efter några timmar av klädaffärer och diverse andra butiker, så tyckte vi det var dags för lunch, pizza, riktigt god var den. Sen blev det ännu mer affärer och tillslut även en glass.

Blev ingen storshopping för mig, men det var inte tanken heller, följde med för att få fota lite och det har jag gjort. Fick även ögonskugga och ett ciseleringsjärn av mor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0