Tjohej!

Det blev en tripp till farmors sommarstuga igår, med god mat och mumsig äppelpaj. Innan besöket ute i sommarstugan var vi en sväng till marieberg, inte det minsta shopping sugen, konstigt nog. Men älsklingen ville åka. På kvällen hade vi pratat om att åka och kolla på speedway men min huvudvärk var så fruktansvärd att jag stannade hemma i hopp om att det kommer vara bra väder någon mer dag de har hemmamatch.

Idag har jag jobbat hela dagen och likaså imorgon. Har inte varit en lugn stund idag på jobbet, så kommer säkert somna gott ikväll, behövs om jag ska orka upp kl 6.00 imorgon. Jobbar nämnligen 8.00 - 19.15 ett riktigt mördar pass.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0