Verkligen söndag

Denna dag går segt som bara den, funderar på att duscha snart så slipper jag gå upp tidigare imorgon för att göra det innan jobbet. Ska försöka komma igång och börja packa ikväll, men vet hur det kommer sluta. Som vanligt kommer jag bara irra runt här och inte få något gjort. Är väl oftast som jag skjuter upp det till så nära avfärd som möjligt.

Ska även försöka att få in 1 eller 2 träningspass innan man drar iväg så man slipper träna allt för mycket nere på kusten. Ett pass har jag tänkt mig där nere iallafall, beror lite på vädret. Men vi har beställt strålande sol och 30 grader, så det ska nog bli bra.

Nu la msn ner också, KUL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0