Förvirrad

Jag vet knappt vilken dag det är. Känns som måndag idag, eftersom det blev en förtidig helg, med start torsdag och kom hem igår (lördag). Idag är det alltså söndag men det känns som måndag, har jobbat och bara latat idag, är fortfarande trött från helgen, sov nog inte så mycket och framför allt inte så bra. 

Men imorgon är det iallafall måndag och då är det jobb som gäller, men hinner iallafall träna ett litet tag. Missar dess värre träningen på onsdag då det är "strandragg" i Harge. Nyfiken på vad det kan vara.

Nu ska jag nog ta mig en liten tallrik med glass, låter gott, sen ska jag ta och låta kroppen gå ner i varv lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0