Jobbardag

Sommar och sol och här sitter jag vid datorn. Varför sitta vid datorn när det är så fint väder ute tänker ni. Men har man en laptop är det bara att bära ut den på balkongen och få en dos av datan och en dos av sol och värme. Underbart. Dock ser man knappt vad det står på skärmen i detta solljus, så jag hoppas jag skriver rätt.

Gårdagen var väl nästintill som alla andra dagar, förutom att jag och älsklingen firade 5 år. Blev lite god mat och sedan glass med jordgubbar. Mums.

Idag är det jobbdag detsamma gäller imorgon. ikväll är det även träning så det blir direkt från jobbet och ner till träningen. Stress. Hatar det.


Kommentarer
Linnéa

Sazz! har du en skrivare hemma? :p

2008-06-04 @ 11:00:36
URL: http://linniers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0