Midsommar

Nu börjar allt närma sig, jag som hatar att packa, speciellt när man inte vet vilka kläder man ska ha. Har iallafall börjat packa, har fått ihop så mycket som ett täcke och en kudde. Behöver jag säga mer. Kommer aldrig bli klar och snart kommer Sandy hit och vi ska gå ner och handla lite.

I helgen kommer jag nog att göra något av det dummaste jag gjort i hela mitt liv, campa 2 mil hemifrån. Men tror det kommer bli riktigt skoj ändå. Vi får lossas som att vi är någon annanstans och frågar något så är vi absolut inte härifrån.

Har inte riktigt koll på vad som är fixat och vad som ska fixas heller. Jag brukar vara den som handlar och fixar det mesta runt sådan här saker, när vi väl gör något sånt här. Nu har Jossan tagit tag i det mesta så jag har noll koll. Men nu ska jag fortsätta med packningen, vad behöver man mer? Tandborste? Ahhhhh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0