Tisdagkväll

Gårdagen var helt underbart kanon, dock lite för rastlös i början av dagen. Övertaggad till matchstart. Sen när Alex kom hit gick tiden fort som bara den, sen kom Marie och vi fixade käk och satte oss för att ladda. Sen spelade vi även Guitar hero. Matchstart började närma sig, då fick vi ett sms om att två supportrar till var påväg, så vi gick ut för att möta upp dem.

Har aldrig träffat Johanna och Alice förut, om man räknar bort de få träningar med distriktslaget vi gjorde i våras då Johanna var med och den gången förra veckan jag pratade med Alice i telefonen, riktigt trevligt att träffa dem iallafall och jag antar att det inte var sista gången heller.

Bilder var även lovade denna gång, jag är bra på att lova, brukar oftast också vara den som inte sviker när jag lovat. Så snart kommer det några bilder från gårdagens EM match.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0